ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: رفتار شهروندی سازمانی ؛ شاخص های رفاهی ؛ شاخص های عدالت سازمانی ؛ شاخص های مدیریتی ؛ عوامل زمینه ساز
نویسندگان: لشکری، ام لیلا ؛ انصاری، حمید ؛ شیخاوندی، داور ؛ خادمیان، طلیعه
ناشر: تغییرات اجتماعی - فرهنگی
با توجه به اینکه رفتار شهروندی سازمانی میتواند به عنوان یکی از اساسیترین موضوعات اجتماعی و مدیریتی همواره مورد توجه قرار گرفته و در محافل مختلف مورد بررسی قرار گیرد، این پژوهش با هدف بررسی عوامل زمینهساز شکلگیری رفتار شهروندی سازمانی در جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران انجام پذیرفته است. این تحقیق از... ادامه
سال:1398
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بهره وری نیروی انسانی ؛ روش دلفی
نویسندگان: رجبی پور شیرکوهی، فریبزر ؛ خورسندآسیابر ، حمید
ناشر: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
امروزه تعیین عوامل موثر بر کاهش بهره وری کارکنان به عنوان یک ضرورت در بحث توسعه منابع انسانی سازمان های رقابتی قرن حاضر و به خصوص بانکها مطرح است. این پژوهش با هدف شناسایی و اولویت بندی عوامل کاهنده بهره وری نیروی انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران اجراگردید، تا ضمن فراهم نمودن مبنایی برای تصمیمات مدی... ادامه
کلیدواژه: مدیریت دانش ؛ یادگیری سازمانی و نوآوری
نویسندگان: کیانی ، محمد ؛ امینی، مرجان ؛ جابرانصاری ، محمدرضا
ناشر: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
نتایج آزمون فرضیه های تحقیق در سطح معنیداری 0/05 α نشان داد: بین خلقدانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین انتقال دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین به کارگیری دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. همچنین بین خلق دانش با نوآوری رابطه معنیداری وجود دارد. ... ادامه
سال:1394
کلیدواژه: بازارگرایی ؛ رقیب گرایی ؛ عملکرد سازمانی ؛ مشتری گرایی ؛ هماهنگی بین بخشی
نویسندگان: راستی الحسینی ، سیدرضا ؛ کاظمی آرانی ، میلاد
ناشر: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی ( مورد مطالعه بانک مهر ایران استان اصفهان)میباشد. تحقیق حاضر از لحاظ روش تحقیق توصیفی و از لحاظ هدف از نوع کاربردی است. جامعه آماری پژوهش حاضر کارمندان شعب بانک مهر ایران استان اصفهان میباشد که جمعا 33 شعبه با 150 کارمند است. حجم نمونه نیز ب... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ حاکمیت سازمانی ؛ مسئولیت پذیری اجتماعی
نویسندگان: یاراحمدی ، حامد ؛ یاراحمدی ، حمیدرضا ؛ شیرازیان ، زهرا ؛ بارانی ، شیوا
ناشر: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
هدف این پژوهش بررسی تاثیر مسیولیت پذیری اجتماعی بانک بر حاکمیت سازمانی (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) بود. برای نیل به این هدف، پس از مطالعه و بررسی یافته های پژوهش های پیشین در قالب مبانی تیوریک تحقیق، چارچوب مورد نظر ارایه شد. روش پژوهش حاضر به لحاظ هدف از نوع کاربردی و از نظر گردآوری د... ادامه
کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی ؛ بانکداری اسلامی ؛ تامین بودجه ؛ تامین مالی خرد ؛ تحلیل اقتصاد خرد ؛ فقر ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: علی اکبری باوفاگلیان، علی
ناشر: دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده مدیریت و حسابداری
... ادامه
کلیدواژه: بانکداری ؛ سرمایه فکری ؛ صندوق قرض الحسنه ؛ عملکرد سازمانی
نویسندگان: امامی، مرتضی
ناشر: موسسه آموزش عالی راه دانش - بابل
ساختار بخش مالی شامل نهادهای مالی، ابزارهای مالی، بازارهای مالی، قوانین حاکم بر بخش مالی و ارگانهای سیاستگذار در بخش مالی است. نهادهای مالی سپردهپذیر در اقتصاد جمهوری اسلامی ایران شامل بانکهای دولتی (تجاری و تخصصی) و خصوصی، موسسات مالی غیر بانکی، تعاونیهای اعتباری و صندوقهای قرض الحسنه است. بیمه... ادامه
سال:1397
کلیدواژه: تولید ناخالص داخلی ؛ قرض الحسنه ؛ نرخ سود تسهیلات
نویسندگان: عاقلی، لطفعلی
ناشر: اقتصاد و بانکداری اسلامی
قرضالحسنه یکی از عقود بانکی اسلامی است که پس از تصویب بانکداری بدون ربا در کشور در حال پرداخت از سوی بانکها و مؤسسات اعتباری است. در این مقاله به استناد شواهد آماری و روش هم انباشتگی یوهانسن-یوسلیوس در دوره 1398-1363 نشان داده میشود که تولید ناخالص داخلی، نرخ سود تسهیلات بانکی و تعداد ازدواج ثبت ... ادامه
سال:1400
کلیدواژه:
نویسندگان: -
ناشر: وام ذخیره ماندگار
سال:1383
کلیدواژه: بانکداری اسلامی ؛ تامین مالی خرد ؛ توسعه مالی ؛ فقر ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: محقق نیا، محمد جواد ؛ اکبری باوفا گلیان، علی
ناشر: پژوهشنامه اقتصادی
برنامههای تامین مالی خرد در نیمه دهه 1980 پدیدار شد، بنابراین، میتوان تامین مالی خرد را یک پدیده نوظهور دانست. علت ظهور و گسترش سریع تامین مالی خرد میتواند نتایج ضعیف استراتژیهای قبلی توسعه و بهطور خاص استراتژیهای مربوط به توسعه مالی باشد. در این تحقیق با کمک پرسشنامه دلفی سه بعدی به شناسایی ع... ادامه
بعدی
دسته بندی